Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Τα Τελευταία Λόγια


Τα Τελευταία Λόγια


τα τελευταία λόγια

Τα τελευταία λόγια πριν από το θάνατο διαφόρων ιστορικών (και όχι μόνο) προσωπικοτήτων

Κρίτων, τω Ασκληπιώ οφείλομεν αλετρυόνα, απόδοτε και μη αμελήσετε.
μτφρ: Κρίτων, χρωστάμε έναν κόκκορα στον Ασκληπιό, να μην αμελήσετε να τον προσφέρετε
Σωκράτης, 469-399 π. Χ.
Μάλλον το κώνειο είχε αρχίσει ήδη να επιδρά

Μη μου τους κύκλους τάραττε.
Αρχιμήδης, 287-212 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας μαθηματικός & πανεπιστήμων
Στον Ρωμαίο που τον σκότωσε, ενώ έλυνε προβλήματα κάνοντας σχέδια στην άμμο.
Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων.
Σαμψών, Κριτής της Παλαιάς Διαθήκης
Μ.Αλέξανδρος
Τω κρατίστω.
μτφρ: Στον καλύτερο (αν και ο Κρατερός ισχυρίστηκε ότι είπε "τω Κρατερώ")
Μέγας Αλέξανδρος, 356-323 π. Χ.
Η υπόδειξή του για το ποιος θα είναι ο διάδοχός του.
Και συ τέκνον Βρούτε;
Ιούλιος Καίσαρ, 101-14 π.Χ, Ρωμαίος στρατηγός & ύπατος
Ειπώθηκε, σύμφωνα με τον Σουητώνιο, στα ελληνικά.
Πάτερ, εις χείρας σου παρατίθεμαι το πνεύμα μου
Ιησούς Χριστός
Pieta
Ηλί ηλί λιμά σαβαχθανί;
Ιησούς Χριστός
κατά Ματθαίον (κζ')
Τετέλεσται.
Ιησούς Χριστός
κατά Ιωάννην (ιθ')
Χειροκροτήστε φίλοι μου. Η κωμωδία ετελείωσε!
Αύγουστος, 63 π.Χ-14 μ.Χ., Ρωμαίος Αυτοκράτορας
Λίγο έξω από τον χαρακτήρα του. Ίσως στα τελευταία του να είχε ξαναμωράνει
Αλίμονο, τι μεγάλος καλλιτέχνης χάνεται.
Νέρων, 37 - 68 μ.Χ., Ρωμαίος Αυτοκράτορας
Ήμουν το παν και αυτό δεν είναι τίποτα.
Αλέξανδρος Σεβήρος, 208-235 μ.Χ., Ρωμαίος αυτοκράτορας
Νενίκηκάς με Ναζωραίε.
Ιουλιανός ο Παραβάτης,331-363 μ.Χ.,Βυζαντινός Αυτοκράτορας
Είμαι έτοιμος να κάνω το τελευταίο μου ταξείδι, ένα τεράστιο άλμα στο σκοτάδι.
Thomas Hobbes, 1588-1679, Άγγλος φιλόσοφος
Κουράστηκα να κυβερνώ σκλάβους.
Φρειδερίκος ΙΙ (ο Μέγας), 1712-1786, Αυτοκράτωρ της Πρωσίας
Γιατί κλαίτε; Φανταστήκατε μήπως ότι ήμουν αθάνατος;
Λουδοβίκος XΙV, 1638-1715, Γάλλος βασιλιάς
Αγαπητέ μου, δεν είναι η ώρα τώρα να κάνω εχθρούς.
Βολταίρος, 1694-1778, Γάλλος Φιλόσοφος και Συγγραφέας
Στο νεκρικό κρεβάτι, απαντώντας σε παρότρυνση ιερέα να αποτάξει τον Σατανά.
Σας ζητώ συγγνώμην, κύριε.
Μαρία Αντουανέτα, 1755-1793, Γαλλίδα βασίλισσα
Στη λαιμητόμο, προς το δήμιο της, επειδή του πάτησε κατά λάθος το πόδι.
Ω, Ελευθερία! πόσα εγκλήματα γίνονται στο όνομά σου.
Madame Roland, 1753-1794, Γαλλίδα επαναστάτρια
Καθ' οδόν προς τη λαιμητόμο
Ευχαριστώ Θεέ μου. Έκανα το καθήκον μου. Εις υγείαν!
Οράτιος Νέλσον, 1758-1805, Άγγλος ναύαρχος, ο νικητής του Τραφάλγκαρ
Και τα προτελευταία του λόγια:"φίλησέ με, Χένρυ"(!)
Αρχιστράτηγος…
Ναπολέων Βοναπάρτης, 1769-1821, Γάλλος στρατηλάτης & αυτοκράτορας
Είμαι βασίλισσα, αλλά δεν έχω τη δύναμη να κουνήσω ούτε τα χέρια μου.
Λουίζα, Βασίλισσα της Πρωσίας.
Πέθανε το 1820
Αθανάσιος Διάκος
Για δες καιρό που διάλεξε ο Χάρος να με πάρει, τώρα που ανθίζουν τα κλαδιά και βγάζει η γη χορτάρι.
Αθανάσιος Διάκος, 1788-1821, Ήρωας της ελληνικής επανάστασης
Τώρα θα πάω να κοιμηθώ. Καληνύχτα.
Λόρδος Βύρων, 1788-1824, Άγγλος ποιητής και φιλέλληνας
στο Μεσολόγγι, βέβαια
Στον Παράδεισο θα ακούω.
Μπετόβεν, 1770-1827, Γερμανός συνθέτης
Ήταν, ως γνωστόν, θεόκουφος
Φως, περισσότερο φως.
Βόλφγκανγκ Γκαίτε, 1749-1832, Γερμανός Ποιητής και Φιλόσοφος
"Mehr Licht!"
Ο Θεός θα με συγχωρέσει. Αυτή είναι η δουλειά του.
Heinrich Heine, 1797-1856, Γερμανός συγγραφέας & ποιητής
Πηγαίνετε, βγείτε έξω. Τα τελευταία λόγια είναι για τους ανόητους που δεν έχουν πει αρκετά.
Καρλ Μαρξ, 1818-1883, Γερμανός φιλόσοφος
Βλέπω ένα μαύρο φως.
Βίκτωρ Ουγκώ, 1802-1885, Γάλλος συγγραφέας
Είτε η ταπετσαρία ξεθωριάζει είτε εγώ.
Oscar Wilde, 1854-1900, Ιρλανδός συγγραφέας
Πάει πολύ καιρός που δεν ήπια σαμπάνια.
Άντον Τσέχωφ, 1860-1904, Ρώσος Συγγραφέας
Μην αφήσετε να τελειώσει έτσι. Πείτε τους ότι είπα κάτι.
Εμιλιάνο Ζαπάτα, 1879-1919, Μεξικανός επαναστάτης
Βαριέμαι, ΒΑΡΙΕΜΑΙ!
D'Annunzio,1863-1938, Ιταλός ποιητής
Νομίζω ότι αυτήν τη φορά τα κατάφεραν.
Λέων Τρότσκυ, 1879-1940, Σοβιετικός ηγέτης
Σκοτώθηκε στο Μεξικό από πράκτορα του Στάλιν
Έχω μπερδευτεί. Σατανά, βγες έξω.
Aleister Crowley, 1875-1945, Βρετανός μάγος και μυστικιστής
Θα ξαναγυρίσουμε και η γή θα τρέμει.
Γιόζεφ Γκαίμπελς, 1897-1945, Υπουργός Προπαγάνδας των Ναζί
Rosebud
μτφρ: μπουμπούκι τριαντάφυλλου
Ο Orson Welles ως "Ο Πολίτης Κέην" από την ομώνυμη ταινία, σε μια από τις πιο εμβληματικές σκηνές του παγκόσμιου κινηματοφράφου.
Ήπια 18 σκέτα ουίσκι Νομίζω πως είναι ρεκόρ…
Dylan Thomas, 1914-1953, Ουαλός ποιητής
Δεν έπρεπε να το 'χα γυρίσει από το ουίσκι στο μαρτίνι.
Χάμφρι Μπόγκαρτ, 1899-1957, Αμερικανός ηθοποιός
Πέρασα φοβερά και απήλαυσα κάθε λεπτό.
Errol Flynn, 1909-1959, Αμερικανός ηθοποιός
Η κουρτίνα του μπάνιου πάντα από μέσα στη μπανιέρα.
Conrad Hilton, 1887-1979, Αμερικανός επιχειρηματίας
Κύριε Πρόεδρε…Δεν δύναμαι…να συνεχίσω…
Μένιος Κουτσόγιωργας, 1922-1991, Έλληνας πολιτικός, Υπουργός του ΠΑΣΟΚ
Πεθαίνοντας στο ειδικό δικαστήριο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Site Translator-Μεταφραστής

Αναγνώστες

Το banner μας


Αντιγράψτε τον κωδικό για να τοποθετήσετε αυτό το banner στη σελίδα σας!

Sync it