Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Το facebook και η απόλυτη διαφάνεια του υποκειμένου



Η ανακοίνωση τον περασμένο Απρίλιο των νέων Όρων Χρήσης του Facebook ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων. Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, αλλά είναι σίγουρα η μοναδική φορά που οι αντιδράσεις ήταν τόσο μαζικά αρνητικές. Φαίνεται ότι ο Zuckerberg και οι φίλοι του ξεπέρασαν την κόκκινη γραμμή για πολλούς χρήστες και παρατηρητές.
Επιγραμματικά, οι νέοι Όροι Χρήσης του Facebook είναι έτσι σχεδιασμένοι ούτως ώστε να προκαλούν τη μέγιστη έκθεση των χρηστών του. Οι 5.830 λέξεις των Όρων Χρήσης, μακρύτεροι κι από το Σύνταγμα των ΗΠΑ σύμφωνα με την New York Times, εξηγούν σε μια περίεργη νόβλανγκ ότι το μεγαλύτερο μέρος των προσωπικών πληροφοριών του χρήστη είναι υποχρεωτικά δημόσιο (Public Information) και άρα το Facebook μπορεί να το εκμεταλλευθεί εμπορικά χωρίς περαιτέρω άδεια.
Πρόκειται για τα εξής: “name, profile picture, current city, gender, networks, complete list of your friends, and your complete list of connections (formerly the list of pages that you were a “fan” of, but now including profile information like your hometown, education, work, activities, likes and interests, and, in some cases, your likes and recommendations from non-Facebook pages around the web)” (Από το EFF).
Όπως είχα γράψει παλιότερα, “η διαδικτυακή κουλτούρα του « δωρεάν » αποδεικνύεται ψευδεπίγραφη. Ουσιαστικά υποχρεώνει τους χρήστες να ανταλλάξουν το δικαίωμα πρόσβασης σε υπηρεσίες ή περιεχόμενα που τους παρέχονται με πληροφορίες για το ποιοι είναι, τι σκέπτονται και με ποιους συνδέονται. Οι πληροφορίες αυτές μεταπωλούνται στη συνέχεια σε μάρκετερς και διαφημιστές παράγοντάς υπεραξία”. Με τις αλλαγές στους Όρους Χρήσης του Facebook απλά το τίμημα για τη χρήση αυτής της “δωρεάν” υπηρεσίας γίνεται πλέον (υπερβολικά;) μεγάλο.
Η δεύτερη αλλαγή που ανακοινώθηκε τον Απρίλιο είναι η εισαγωγή του πρωτόκολου OpenGraph. Το συγκεκριμένο πρωτόκολο επιτρέπει σε εκδότες και webmasters να προσθέσουν στους ιστότοπους τους εφαρμογές και εργαλεία του Facebook. Για παράδειγμα το Internet Movie Data Base πρόσθεσε μία εφαρμογή η οποία επιτρέπει τα μέλη του όταν διαλέξουν μια ταινία ως αγαπημένη αυτή η πληροφορία να εμφανίζεται αυτόματα στο προφίλ τους στο Facebook.
Η λογική των εκδοτών είναι η εξής: κάθε φορά που σε ένα προφίλ εμφανίζεται ένας σύνδεσμος προς τον ιστότοπο μου κερδίζω κάποια κλικ και άρα επισκεψιμότητα που μπορώ να πουλήσω στους διαφημιστές. Πράγματι, σύμφωνα με μια έρευνα της Hitwise, το Facebook ξεπέρασε το Google News ως τροφοδότης επισκεπτών προς τα αμερικανικά σάιτ ενημέρωσης. Το 2009, το 3,52%  του συνόλου των επισκέψεων προς τα δημοσιογραφικά σάιτ των ΗΠΑ προήλθε από το Facebook. Το ποσοστό αυτό που έχει αυξητικές τάσεις αντιστοιχεί σε εκατομμύρια επισκέψεις και άρα αποτελεί σημαντικό οικονομικό διακύβευμα για τους εκδότες.
Έτσι εξηγείται το γεγονός ότι σε λίγες μόνο εβδομάδες από την ανακοίνωση πάνω από 50 000 ιστότοποι έχουν υιοθετήσει το OpenGraph, μεταξύ των οποίων το Gawker, η Washington Post, το TechCrunch, το CNET, το New York Magazine και το IMDB. Το πρόβλημα όμως είναι ότι, όπως δείχνει ο Didier Durand, το OpenGraph παρέχει αυτόματα πρόσβαση στο Facebook σε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα σάιτ που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και τα οποία επισκέπτεται ο χρήστης. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με το που πηγαίνουν και τι κάνουν εκεί οι χρήστες του Facebook συνδυάζονται πλέον με το προφίλ τους στην ίδια την υπηρεσία.
Η τρίτη αλλαγή, προς το παρόν
 σε beta μορφή, είναι η εφαρμογή Instant Personalization η οποία επιτρέπει σε τρίτους ιστότοπους να έχουν άμεσα πρόσβαση στις προσωπικές πληροφορίες του χρήστη (Public Information σε νοβλανγκ) μόλις αυτός τα επισκέπτεται.  Για παράδειγμα, εάν κάποιος πάει στο Pandora.com έχοντας ανοιχτή τη session του Facebook, το τελευταίο θα δώσει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις μουσικές προτιμήσεις του χρήστη στο πρώτο. Όλα αυτά χωρίς να ζητιέται η άδεια από τον χρήστη, αρκεί αυτός να μην έχει κάνει opt-out στο Instant Personalization.
Το σύνολο αυτών των αλλαγών δημιουργούν ένα πλέγμα τεχνικών που έχει σαν στόχο την παρακολούθηση και καταγραφή όλων των πτυχών της δυνητικής μας ύπαρξης: “You have one identity… The days of you having a different image for your work friends or co-workers and for the other people you know are probably coming to an end pretty quickly… Having two identities for yourself is an example of a lack of integrity” – Mark Zuckerberg, 2009.
Η παραπάνω αναφορά προέρχεται από το βιβλίο The Facebook Effect του David Kirkpatrick που θα κυκλοφορήσει σύντομα. Την αναφέρειη danah boyd σε ένα από τα τελευταία της ποστ σχετικά με το Facebook. Μέσα σε αυτές τις λίγες λέξεις του ιδρυτή της υπηρεσίας περικλείεται κι ο απώτερος στόχος του : η απόλυτη διαφάνεια του υποκειμένου.
Η εγκαθίδρυση της διαφάνειας ως υπέρτατη αξία βρίσκει τις ιδεολογικές ρίζες της σε αυτό που ο Φουκώ ονομάζει Πανοπτισμό: “το μείζον αποτέλεσμα του πανοπτικού είναι το ακόλουθο: να υποβάλλει στον κρατούμενο μια συνειδητή και μόνιμη, σε βάρος του, κατάσταση ορατότητας που εξασφαλίζει την αυτόματη λειτουργία της εξουσίας. Να μονιμοποιεί τα αποτελέσματα της επιτήρησης, ακόμη κι αν αυτή είναι ασυνεχής στην άσκησή της. Το αρχιτεκτονικό τούτο συγκρότημα να είναι μια μηχανή για την εγκαθίδρυση και τη στήριξη ενός είδους εξουσίας ανεξάρτητης από εκείνον που την ασκεί. Κοντολογίς, οι κρατούμενοι να παγιδεύονται και να υφίστανται μια εξουσία της οποίας οι ίδιοι είναι οι φορείς”. (Μισέλ Φουκώ,Επιτήρηση και Τιμωρία: Η Γέννηση της Φυλακής, Αθήνα, Ράππας, 1989, σελ. 266).
Στην περίπτωση του Facebook, ο Πανοπτισμός δεν μπαίνει στην υπηρεσία ενός σωφρονιστικού ή κατασταλτικού μηχανισμού αλλά συμμετέχει στην άντληση διαφημιστικής υπεραξίας. Η απόλυτη διαφάνεια του υποκειμένου εξυπηρετεί τη συγκομιδή της “μαζικής διανοητικότητας” – δηλαδή του συνόλου των κοινωνικών σχέσεων, προτιμήσεων και ιδεών μας – από εμπορικές επιχειρήσεις.
Αυτό γίνεται με περίτεχνο τρόπο ώστε να αφαιρείται ουσιαστικά από τους χρήστες η δυνατότητα ελέγχου των προσωπικών και κοινωνικών τους δεδομένων, είτε μέσω της πολυπλοκότητας των μηχανισμών opt-out, είτε μέσω της έλλειψης πληροφόρησης για την ίδια την ύπαρξη των μηχανισμών συγκομιδής.  Όπως εξηγεί και η  danah boyd, το πρόβλημα δεν είναι πλέον το αν και κατά πόσο είναι θεμιτό κάποιος να θυσιάζει την ιδιωτικότητα του ως αντάλλαγμα για δωρεάν υπηρεσίες, αλλά εάν έχει την επιλογή ή όχι να το κάνει συνειδητά.
Όταν διαβάζω αναφορές στην υποτιθέμενη ανοικτή και δημοκρατική φύση του διαδικτύου, αναρωτιέμαι σε ποιο διαδίκτυο αναφέρονται. Σε αυτό του Tim Berners-Lee ή σε αυτό του Zuckerberg και του Eric Schmidt ; Γιατί πλέον η ανάδυση ενός διαδικτυακού ολιγοπωλίου που ελέγχει την ροή της πληροφορίας σε παγκόσμια κλίμακα, έχοντας ταυτόχρονα πρόσβαση στα προσωπικά και κοινωνικά δεδομένα όλων μας, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους των καιρών.


Πηγή:http://smyrnaios.net/

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Ο γιατρός των φτωχών παιδιών


Τα τελευταία έντεκα χρόνια έχει δώσει ζωή σε 9.000 παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοναδική του αμοιβή, το χαμόγελο που ξαναγεννήθηκε στα χείλη τους. Ο καρδιοχειρουργός Αυξέντιος Καλανγκός, ο καλύτερος μαθητής του Μαγκντί Γιακούμπ, αποτελεί ένα ζωντανό μήνυμα ελπίδας ότι η ανθρωπιά δεν έχει χαθεί.Το όνομά του έχει συνδεθεί με τη σωτηρία πολλών καρδιοπαθών στο Λίβανο, στη Γεωργία, στη Σερβία, στην Κύπρο, στην Ινδία, στο Μαρόκο, στην Αλγερία, στο Μαυρίκιο, στη Μοζαμβίκη, στην Ερυθραία, στο Κιργιστάν, στη Μαδαγασκάρη, στη Βενεζουέλα, στην Ουκρανία και στην Μποτσουάνα. Ο Ελληνας καρδιοχειρουργός Αυξέντιος Καλανγκός δεν απέκτησε τυχαία τον τίτλο του «γιατρού των φτωχών παιδιών». Στα 23 του αποφοίτησε από την Αμερικανική Ιατρική Σχολή της Κωνσταντινούπολης και στα 40 του έγινε τακτικός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης. Αργότερα ήταν ο καλύτερος μαθητής του κορυφαίου καρδιοχειρουργού Μαγκντί Γιακούμπ.
Ιδρυτής του φιλανθρωπικού ιδρύματος «Καρδιές για όλους», ο Ελληνας γιατρός από την Πόλη μαζί με την ομάδα του δεν κάνει τίποτα άλλο από το να χειρουργεί καθημερινά δωρεάν όλα τα παιδιά στις φτωχές συνοικίες του κόσμου, μόνο και μόνο για να ξαναδεί το χαμόγελο στα χείλη τους.
«Μπορεί να ακουστεί κοινότυπο, αλλά είναι αλήθεια: η μόνη μου ανταμοιβή είναι το χαμόγελο των παιδιών που έχω σώσει και η χαρά που νιώθουν οι οικογένειές τους. Αυτά μου αρκούν» λέει περήφανος μιλώντας στην «Espresso».
Ζει στην Υεμένη, αλλά οπουδήποτε στο κόσμο κι αν τον χρειαστούν, δηλώνει παρών. Δουλεύει δεκαοχτώ ώρες τη μέρα, όμως όπως λέει δεν κοιτάει ποτέ το ρολόι του: «Στην Υεμένη, που είναι η βάση μου, χειρουργώ κάθε μήνα περίπου σαράντα με πενήντα περιστατικά. Οταν ταξιδεύω για φιλανθρωπικό σκοπό, είμαι ικανός να χειρουργήσω περίπου πενήντα περιστατικά μέσα σε δέκα μέρες, για να αυξήσω τον αριθμό των παιδιών που περιμένουν μήνες και χρόνια να υποβληθούν σε επέμβαση. Υπερβαίνω τις δυνάμεις μου. Δουλεύω περίπου δεκαοχτώ ώρες την ημέρα και τα Σαββατοκύριακα».
Ο πρώτος άνθρωπος που του έδειξε το δρόμο της φιλανθρωπίας ήταν -όπως μας αποκαλύπτει ο ίδιος- ο πατέρας του, κορυφαίος παθολόγος στην Κωνσταντινούπολη: «Από τα παιδικά μου χρόνια θυμάμαι ότι ο πατέρας μου μου έλεγε να αφουγκράζομαι τον πόνο των ανθρώπων και ειδικά αυτών που ζούνε στη φτώχεια». Τον ρωτάμε αν πιστεύει στον Θεό. Αν έχει κάποια βάση αυτό που λέμε όταν κινδυνεύει κάποιος δικός μας άνθρωπος: «Ο Θεός να βάλει το χέρι του».
Η απάντησή του είναι αφοπλιστική: «Πρέπει να ξέρετε πως κάθε φορά που χειρουργώ πάνω από το χειρουργικό τραπέζι δεν κάνω τίποτα άλλο από το να επικαλούμαι τον Θεό». Και συνεχίζει συγκινημένος: «Αμέσως μετά, όταν όλα πάνε καλά, σε κάθε ευκαιρία θαυμάζω το έργο του Θεού πάνω σε μας τους ανθρώπους. Ναι, λοιπόν, πιστεύω στον Θεό. Αλλωστε, ο παππούς μου ήταν ιερέας».
Ερχεται όμως κάποια στιγμή στη ζωή, όπως μας λέει ο κ. Καλανγκός, που όλοι οι άνθρωποι νιώθουν πως κάποια πράγματα είναι υπεράνω των δυνάμεών τους: «Θυμάμαι πριν από εννιά χρόνια είχα χειρουργήσει ένα δύσκολο περιστατικό στη Μοζαμβίκη. Ενα παιδί 3 ετών με καρδιακή ανεπάρκεια, το οποίο όμως απεβίωσε τρεις ημέρες μετά την επέμβαση και ενώ νοσηλευόταν στην εντατική μονάδα. Οταν πήγα να συζητήσω τις αιτίες του θανάτου με τη μητέρα του, έμαθα έκπληκτος ότι αυτή η γυναίκα ήταν έγκυος 7 μηνών και μόλις πριν από δύο μήνες είχε χάσει και τον σύζυγό της. Είχε, λοιπόν, πουλήσει τα πάντα για να μπορέσει να μεταφέρει το άρρωστο παιδί της από το χωριό στην πρωτεύουσα, στο ιατρικό μας κέντρο, ενώ ταυτόχρονα την είχαν εγκαταλείψει φίλοι και συγγενείς. 
Το κλάμα και ο πόνος αυτής της γυναίκας που δεν είχε χρήματα ούτε για να θάψει το παιδί της με έκαναν να καταλάβω, με τον πιο σκληρό τρόπο, τι σημαίνει ζωή. Της έδωσα αμέσως όλα μου τα χρήματα, όλο μου το μισθό και ζήτησα από τον διευθυντή του ιατρικού κέντρου να της δώσει δουλειά στο μαγειρείο της μονάδας, όπως και έγινε. Σήμερα είναι ευτυχισμένη. Γέννησε τελικά δύο παιδάκια και συνεχίζει μέχρι σήμερα να δουλεύει στο ίδιο κέντρο. Είναι αυτές οι συνθήκες στις χώρες του Τρίτου Κόσμου που μου δίνουν την εντύπωση πως ορισμένα πράγματα εξακολουθούν να είναι “υπεράνω των δυνάμεών μου”, όμως ποτέ δεν λυγίζω. Βέβαια, για να αλλάξουν οι συνθήκες ζωής και το βιοτικό επίπεδο σε αυτές τις χώρες πρέπει οι μεγάλες δυνάμεις να δουν διαφορετικά τις αιτίες της φτώχειας».
Παρά το γεγονός ότι έχει βραβευτεί δεκάδες φορές από διεθνείς οργανισμούς και ιδρύματα, όπως ο ίδιος λέει, δεν έχει αλλάξει ούτε στο ελάχιστο τις συνήθειές του και το χαρακτήρα του: «Σας λέω μετά λόγου γνώσεως πως όλα αυτά τα χρόνια όσο ακριβώς προχώρησα σε επιστημονικό και σε φιλανθρωπικό επίπεδο, άλλο τόσο προσπαθώ να είμαι ταπεινός, και αυτό είναι το μεγαλύτερο ιδανικό στη ζωή».
Τι κι αν έχει θυσιάσει το χρόνο του και την οικογενειακή του ζωή; Εκείνο που έχει σημασία -όπως λέει- είναι να είσαι χρήσιμος για τον διπλανό σου. Αυτό προσπαθεί να μεταλαμπαδεύσει και στα δύο παιδιά του - τις ελάχιστες ώρες που είναι κοντά τους. Ομως, ο Αυξέντιος Καλανγκός δεν έχει μόνο τον Κωνσταντίνο και τον Αλέξανδρο. Εχει σαν παιδιά του 9.000 φτωχά αγγελούδια που δεν είχαν πρόσβαση στη δημόσια και δωρεάν υγεία των χωρών που ζούσαν, στα οποία χάρισε αφιλοκερδώς το δικαίωμα να αναπνέουν και να μπορεί η καρδούλα τους να χτυπάει κανονικά.
Συνεχιστές του φιλανθρωπικού και του επιστημονικού έργου του ευτυχώς -όπως λέει- υπάρχουν, κι είναι όλοι οι γιατροί που αποτελούν την ομάδα του: «Είναι όλοι αυτοί που έχουν δεσμευτεί με την ευτυχία της προσφοράς και βρίσκονται στην ομάδα μου. Από εκεί και πέρα σε ό,τι αφορά το επιστημονικό έργο, είναι χρέος και καθήκον μου να το μεταλαμπαδεύσω στις επόμενες γενιές. Σε αυτούς που θα ακολουθήσουν μετά από μένα».
Ο ίδιος πάντως αν δεν ήταν γιατρός, θα ήθελε να γίνει καπετάνιος - όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργο. Ετσι γίνεται όταν έχεις για πατρίδα σου ολόκληρο τον κόσμο κι όταν ο ανθρωπισμός είναι ο «φάρος» που σου δείχνει τη ρότα για να πορευτείς πρόσω ολοταχώς...

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Παίξτε Pac Man στο Google!





ΤΟ GOOGLE ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΙ

Το Pac Man κλείνει 30 χρόνια και το Google κάνει κάτι που δεν έχει ξανακάνει. Στην κεντρική του σελίδα δε φιλοξενεί μόνο...
ένα νέο Doodle (το σήμα τις Google αλλαγμένο για την περίπτωση) αλλά ένα ολόκληρο παιχνίδι! Πατώντας "ρίξε κέρμα" μπορείτε να παίξετε όσες φορές θέλετε !

πηγή: http://troktiko.blogspot.com/

Γεννήθηκε ζωή στο εργαστήριο

Αμερικανός επιστήμονας και η ομάδα του δημιούργησαν το πρώτο τεχνητό κύτταρο με γονέα έναν... υπολογιστή


Το βακτήριο Μycoplasma mycoides έδωσε στους επιστήμονες το γενετικό υλικό το οποίο αντέγραψαν προκειμένου να δημιουργήσουν το κύτταρο εργαστηρίου. Μάλιστα το κύτταρο που προέκυψε άρχισε να πολλαπλασιάζεται δημιουργώντας μια αποικία



Το είπε και το έκανε. Ο Κρεγκ Βέντερ, ο αμφιλεγόμενος επιστήμονας που είχε συμμετάσχει ενεργά στην αποκωδικοποίηση του ανθρωπίνου γονιδιώματος, ανέφερε με κάθε ευκαιρία τα τελευταία χρόνια ότι θα δημιουργήσει ζωή από το μηδέν στο εργαστήριο. Πολλοί τον κατηγόρησαν ότι προσπαθεί να παραστήσει τον Θεό, άλλοι έλεγαν ότι δεν θα τα καταφέρει. Οποιες και αν ήταν οι αντιδράσεις, το γεγονός είναι πλέον ένα: ο Βέντερ και οι συνεργάτες του κατάφεραν, όπως ανακοίνωσαν χθες με δημοσίευσή τους στην έγκριτη επιθεώρηση «Science», να δώσουν «γέννηση» εντός του εργαστηρίου στο πρώτο τεχνητό κύτταρο. Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο δρ Βέντερ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε για να παρουσιάσει το επίτευγμά του, «δημιουργήσαμε το πρώτο είδος στον πλανήτη που μπορεί να πολλαπλασιάζεται και το οποίο έχει για γονέα έναν...υπολογιστή».

Οι ερευνητές από το Ινστιτούτο J. Craig Venter στο Μέριλαντ και στην Καλιφόρνια ουσιαστικώς δημιούργησαν ολόκληρο το «γενετικό λογισμικό» ενός βακτηρίου και το μεταμόσχευσαν σε ένα άλλο βακτήριο. Τι προέκυψε από αυτή τη μεταμόσχευση; Ζωή από το... τίποτε. Το μικρόβιο στο οποίο μεταμοσχεύθηκε το «γενετικό λογισμικό» εργαστηρίου έμοιαζε τόσο στη μορφή όσο και στη συμπεριφορά με το είδος στο οποίο ανήκε το συνθετικό DΝΑ. Η ομάδα από το Ινστιτούτο Venter είχε δημιουργήσει στο παρελθόν τεχνητό βακτηριακό γονιδίωμα. Παράλληλα είχε επιχειρήσει σε ξεχωριστό πείραμα μεταμόσχευση γονιδιώματος ενός βακτηρίου σε ένα άλλο. Τώρα οι επιστήμονες ένωσαν αυτές τις δύο μεθόδους για τη δημιουργία του τεχνητού κυττάρου (στην πραγματικότητα όμως μόνο το γονιδίωμά του είναι φτιαγμένο στο εργαστήριο).

Ο νέος οργανισμός που δημιουργήθηκε διαθέτει μια τεχνητή εκδοχή του DΝΑ ενός υπάρχοντος βακτηρίου- Μycoplasma mycoidesτο οποίο προκαλεί μαστίτιδα στις αίγες. Το τεχνητό γονιδίωμα που προέκυψε εισήχθη σε ένα άλλο βακτήριο-λήπτη, του είδους Μycoplasma capricolum, από το οποίο προηγουμένως είχε αφαιρεθεί το γενετικό υλικό.

Πώς όμως οι επιστήμονες δημιούργησαν το «λογισμικό» του κυττάρου; Αρχικώς αντέγραψαν το υπάρχον βακτηριακό γονιδίωμα και κατέγραψαν την αλληλουχία του γενετικού κώδικά του. Στη συνέχεια με ειδικά μηχανήματα χημικής σύνθεσης δημιούργησαν ένα αντίγραφο του κώδικα ο οποίος αποτελούνταν από περίπου 1 εκατομμύριο ζεύγη βάσεων. Ο τεχνητός αυτός γενετικός κώδικας μεταμοσχεύθηκε σε ένα άλλο κύτταρο. Μόλις το νέο «λογισμικό» εισήλθε εντός του κυττάρου-λήπτη, το κύτταρο «διάβασε» το λογισμικό και μετετράπη στο είδος που ορίζει ο γενετικός κώδικας. Ο οργανισμός που προέκυψε πολλαπλασιάστηκε μάλιστα περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο φορές, παράγοντας αντίγραφα που έφεραν το τεχνητό DΝΑ.
«Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τεχνητό DΝΑ να βρίσκεται υπό τον πλήρη έλεγχο ενός κυττάρου» σημείωσε ο δρ Βέντερ στο ΒΒC και προσέθεσε ότι τα νέα βακτήρια... εργαστηρίου θα σημάνουν μια καινούργια βιομηχανική επανάσταση. Και μπορεί ο Βέντερ να μιλάει για ένα σημαντικό άλμα για το καλό της ανθρωπότητας, δεν είναι όμως λίγοι εκείνοι που έχουν ακριβώς αντίθετη άποψη, κατηγορώντας τον ότι δεν διστάζει να θυσιάσει τα πάντα στον βωμό της εμπορευματοποίησης. Η δρ Χέλεν Γουάλας από τον οργανισμό Genewatch UΚ, ο οποίος παρακολουθεί τις εξελίξεις στον τομέα των γενετικών τεχνολογιών, τόνισε ότι η χρήση συνθετικών βακτηρίων μπορεί να αποβεί άκρως επικίνδυνη. «Αν εκλυθούν τέτοιου είδους νέοι οργανισμοί στο περιβάλλον, είναι πιθανό να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό» είπε και συμπλήρωσε: «Για παράδειγμα, η έκλυση τέτοιων βακτηρίων σε περιοχές με ρύπανση θα δημιουργήσει ένα νέο είδος ρύπανσης».

Απαντώντας στις κατηγορίες ο Βέντερ σημείωσε ότι ο ίδιος με τις έρευνές του προκαλεί τις συζητήσεις σχετικά με το ρυθμιστικό πλαίσιο που θα ορίζει το νέο επιστημονικό πεδίο. Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «το 2003, όταν δημιουργήσαμε τον πρώτο συνθετικό ιό, το επίτευγμα πέρασε από εξονυχιστική ανάλυση σε θέματα ηθικήςη οποία έφθασε ως τον Λευκό Οίκο». Το ίδιο μπορεί να συμβεί και τώρα.

Εγκώμια και ανησυχίες
Το επίτευγμα του Βέντερ, για την πραγματοποίηση του οποίου απασχολήθηκαν 20 επιστήμονες για περισσότερα από 10 χρόνια και δαπανήθηκαν περί τα 40 εκατ. δολάρια, χαρακτηρίστηκε από κάποιους ορόσημο, μια «καθοριστική στιγμή της Βιολογίας», ένα σημαντικό βήμα προς τη δημιουργία πιο σύνθετων τεχνητών οργανισμών, οι οποίοι κάποια ημέρα θα παράγουν νέα καύσιμα, θα απορροφούν τα αέρια του θερμοκηπίου και θα επιταχύνουν την παραγωγή εμβολίων.

Αλλοι πάλι σχολίασαν ότι αυτό που κατάφεραν ο Βέντερ και η ομάδα του αποτελεί απλώς μια αναπαραγωγή υπάρχουσας ζωής, η οποία αφορά τη μετατροπή ενός απλού είδους βακτηρίου σε άλλο. Από την πλευρά τους ορισμένοι ειδικοί του τομέα της γενετικής αλλά και εκπρόσωποι θρησκευτικών ομάδων καταδίκασαν αυτού του είδους την έρευνα προειδοποιώντας ότι αν τεχνητοί οργανισμοί «δραπετεύσουν» στη φύση θα μπορούσαν να προκαλέσουν ένα περιβαλλοντικό χάος ή να μετατραπούν σε βιολογικά όπλα. Και βέβαια αρκετοί επανέλαβαν ότι ο Βέντερ θέλει να πάρει τη θέση του Υψίστου... Ο ίδιος ο Βέντερ πάντως υπεραμυνόμενος της προσπάθειάς του ανέφερε ότι το επίτευγμά του μπορεί να μην είναι του... Υψίστου αλλά είναι υψίστης σημασίας, αφού τον φέρνει πιο κοντά στον απώτερο στόχο: στον σχεδιασμό πιο σύνθετων οργανισμών που θα λειτουργούν με την παρέμβαση του ανθρώπου διαφορετικά από ό,τι είχε υπολογίσει η φύση...

Ποιος είναι ο «αμφιλεγόμενος» Κρεγκ Βέντερ

Ο αμερικανός βιολόγος Κρεγκ Βέντερ έχει εντυπωσιακή προϊστορία στο να ταράζει τα νερά
Επιτομή αυτού που θεωρείται «αμφιλεγόμενος επιστήμονας», ο Κρεγκ Βέντερ έχει εντυπωσιακή προϊστορία στο να ταράζει τα νερά και να εγείρει βαθείς προβληματισμούς γύρω από ζητήματα ηθικής και δεοντολογίας με τις επιλογές του. Ο αμερικανός βιολόγος έκανε την πρώτη σημαντική ανακάλυψή του προς τα τέλη της δεκαετίας του 1980, όταν εργαζόταν στο αμερικανικό Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας, ταυτοποιώντας τμήματα αλληλουχιών του DΝΑ. Αυτή οδήγησε στην πρώτη μεγάλη διαμάχη του με τον υπόλοιπο επιστημονικό κόσμο όταν, πρωτοστατούντος του Ινστιτούτου, ενεπλάκη σε μια απόπειρα κατοχύρωσης εμπορικών δικαιωμάτων για αυτές τις αλληλουχίες. Το 1992 εγκατέλειψε το Ινστιτούτο και ίδρυσε τη Celera Genomics ανακοινώνοντας ότι θα αποκωδικοποιούσε το ανθρώπινο γονιδίωμα πολύ πιο γρήγορα και με πολύ μικρότερο κόστος από αυτό του δημόσιου Προγράμματος για το Ανθρώπινο Γονιδίωμα, το οποίο κατά τη γνώμη του κωλυσιεργούσε αδικαιολόγητα.

Τελικά, ύστερα από έντονο παρασκήνιο και κατηγορίες που δέχθηκε ότι έβαλε τους γενετιστές σε έναν αναίτιο αγώνα δρόμου, ο βιολόγος αναγκάστηκε να μοιραστεί τις δάφνες με τους συναδέλφους του τού «δημοσίου» σε μια κοινή παρουσίαση του πρώτου χάρτη του ανθρωπίνου γονιδιώματος στον Λευκό Οίκο το καλοκαίρι του 2000.

Το 2005 ίδρυσε τη Synthetic Genomics και αμέσως μετά το Ινστιτούτο J. Craig Venter, του οποίου είναι πρόεδρος. Οι- ομολογουμένως πολλοί- πολέμιοί του τον θεωρούν οπορτουνιστή, εγωκεντρικό και επιδειξιμανή ενώ του έχουν χαρίσει το προσωνύμιο «Νταρθ Βέιντερ» από τον ήρωα του «Πολέμου των Αστρων». Ο ίδιος τα αποδίδει όλα στον φθόνο:
«Είμαι αγκάθι στο πλευρό τους εδώ και πολύ καιρό» έχει δηλώσει, «γιατί εγώ κάνω συνέχεια τις μεγάλες ανακαλύψεις. Δεν μπορούν να αποδεχθούν το γεγονός ότι έχουν ανταγωνιστή».


Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=33&artId=333002&dt=21/05/2010#ixzz0oa9AY4BV

Η ερημοποίηση απειλεί την Ελλάδα

Σοβαρό πρόβλημα ερημοποίησης αντιμετωπίζει το 38% της ελληνικής επικράτειας, σύμφωνα με νέα έρευνα ελλήνων επιστημόνων.

Οι περιοχές υψηλού κινδύνου εξακολουθούν να είναι η Θεσσαλία, τα νησιά του Αιγαίου, η Ανατολική Στερεά, η Ανατολική Πελοπόννησος, η Κρήτη και η Αττική.

Οι έλληνες επιστήμονες εκτιμούν ότι τα επόμενα χρόνια θα διπλασιαστεί η ένταση του φαινομένου της ξηρασίας, με σοβαρές οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις.

Οι επιστήμονες ανέφεραν ότι μόνο στην Αττική, τουλάχιστον το 50% των εκτάσεων που κάηκαν από τις πυρκαγιές του 2007 και 2009, δεν θα δημιουργήσουν φυσική βλάστηση.

Πηγή:http://www.skai.gr/

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Αστείοι πανηγυρισμοί ποδοσφαιριστών !

Πολλοί ποδοσφαιριστές όταν σκοράρουν πανηγυρίζουν με ιδιαίτερους τρόπους... Δείτε στα παρακάτω video μερικούς από τους πιο αστείους πανηγυρισμούς στην ιστορία του ποδοσφαίρου !










Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!

http://astrofegia.files.wordpress.com/2009/06/cf84cebfcf8dcf81cf84ceb1-ceb3ceb5cebdceb5ceb8cebbceafcf89cebd.jpg



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9BP7bkon2KmuefodC1cCsiVwsjHChiEqVYxcSk6wrfwMvmiFnyU8t1VQxr31Xs0uttUPEEBbwdoZqQ-XtyqIAiENgZEBon2N729wL2qL5T7GzOPVLUsu_yBYOB5MEm3QpiCIbYCUURFfT/s640/number_1.jpg

Σήμερα οι Σοφοπλάστες κλείνουν τον πρώτο χρόνο ζωής τους.

Να ζήσουμε και να μας χαιρόσαστε!

Άρση της ανωνυμίας στα ιστολόγια (Blogs);;;;;;;

Ο κ.Καρατζαφέρης πάλι κέντρισε την προσοχή μας μιλώντας στη Βουλή για κατάργηση της ανωνυμίας στα ιστολόγια (Blogs) για την ασφάλεια του πολιτικού κόσμου!


Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Τα νέα του διαδικτύου στο τηλέφωνο σας



Διαδικτυακά νέα μέσω τηλεφώνου; Γίνεται κι αυτό. Είτε γιατί μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή δεν έχετε σύνδεση, είτε γιατί δεν είστε κοντά σε υπολογιστή. Στοfeed.webrhetor.gr θα βρείτε τον τρόπο να το κάνετε. Στην ουσία, πρόκειται για φωνητική ανάγνωση ειδήσεων RSS με τεχνολογία σύνθεσης φωνής. Η πρόσβαση γίνεται με μία απλή κλήση στον αριθμό 210-8061194 με χρέωση απλής αστικής κλήσης . Το WebRhetor Feed είναι ανοικτό σε όλους και σε όλες τις ιστοσελίδες. Η πλοήγηση και η επιλογή δημοσιεύσεων γίνεται είτε με το κλασικό πάτημα πλήκτρων, είτε με φωνητικές εντολές εξαιρετικής ακρίβειας. Έτσι, ο χρήστης δεν χρειάζεται να χρησιμοποιεί τα χέρια του, αλλά μόνο τη φωνή του προκειμένου να ακούσει τα τελευταία νέα από την πύλη, το forum, το blog ή την ηλεκτρονική εφημερίδα που προτιμά. Μόνος περιορισμός, το τηλεφώνημα έχει μέγιστη διάρκεια 5 λεπτών. Ε, δεν θα ξημερώσετε κιόλας…


Πηγή:http://infocafe.eu/

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Τα 10 παιδιά-θαύματα του πλανήτη

Κιμ Ανγκ Γιονγκ
Ο πιο έξυπνος άνθρωπος του κόσμου που πήγε στο πανεπιστήμιο στα 3




Η διάνοια από την Κορέα γεννήθηκε το 1962 και από πολύ μικρός έδειξε την διαφορετικότητά του. Πιθανότατα είναι το πιο έξυπνο παιδί που έχει περάσει ποτέ από τον πλανήτη.

Συγκεκριμένα είναι "αναγνωρισμένος" από το βιβλίο Γκίνες, ως ο άνθρωπος με το υψηλότερο IQ στον κόσμο -ξεπερνάει το 210, όταν ο μέσος έξυπνος άνθρωπος είναι περίπου στο 100.

Ο Κιμ Ανγκ Γιονγκ όταν ήταν μόλις τεσσάρων ετών μπορούσε να διαβάζει κορεάτικα, ιαπωνικά, γερμανικά και αγγλικά. Μόλις έσβησε τα 5 κεράκια του, μπορούσε να λύσει πολύπλοκα μαθηματικά προβλήματα, ενώ λίγο αργότερα βγηκε στην τηλεόραση και έδειξε τα διπλώματα (επιπέδου Proficiency) που είχε αποκτήσει στα κινέζικα, τα ισπανικά, τα βιετναμέζικα, τα γερμανικά, τα αγγλικά, τα ιαπωνικά και (φυσικά) τα κορεάτικα.

Το πιο εξαιρετικό στην περίπτωση του Κορεάτη είναι ότι έγινε δεκτός στο πανεπιστήμιο Hanyang, ως guest φοιτητής, όταν ήταν τριών ετών (!) από το οποίο αποφοίτησε στην ηλικία των έξι. Όταν ήταν επτά ετών, η NASA τον κάλεσε να πάει στην Αμερική. Πριν κλείσει τα δεκαπέντε, είχε πάρει Ph.D. στη φυσική από το πανεπιστήμιο του Κολοράντο.

Το 1978 έφυγε από τη NASA για να γυρίσει στην πατρίδα του, όπου αποφάσισε να "μεταπηδήσει" από την φυσική στην πολιτική μηχανολογία, παίρνοντας διδακτορικό στον τομέα αυτόν.

Από το 2007 εργάζεται στο πανεπιστήμιο Chungbuk.

Γκρέγκορι Σμιθ
Υποψήφιος για Νόμπελ Ειρήνης στα 12


Γεννημένος το 1990, ο Γκρέγκορι Σμιθ μπορούσε να διαβάζει από την ηλικία των δύο ενώ έγινε δεκτός στο πανεπιστήμιο όταν έκλεισε τα δέκα του χρόνια. Μπορεί αν είναι ιδιοφύια, αλλά δεν είναι μόνο αυτό που χαρακτηρίζει την περίπτωση του Γκρέγκορι.

Όταν δεν μελετάει, ταξιδεύει τον κόσμο για να διασφαλίσει την ειρήνη και τα δικαιώματα των ανηλίκων.

Είναι ο ιδρυτής του International Youth Advocates, έναν οργανισμό που προωθεί τα δικαιώματα των παιδιών και τις αρετές της ειρήνης. Έχει συναντηθεί με τον Μπιλ Κλίντον και τον Γκορμπατσόφ, ενώ έχει δώσει ομιλία στα Ηνωμένα Έθνη.

Για όλη αυτήν την δραστηριότητά του, έχει προταθεί τέσσερις φορές για το Νόμπελ Ειρήνης.

Το τελευταίο του επίτευγμα είναι ότι... πήρε το δίπλωμα οδήγησης.

Ακρίτ Τζασουάλ
Ο επτάχρονος αυτοδίδακτος χειρουργός


Είναι το εξυπνότερο παιδί της Ινδίας, με ΙQ που φτάνει το 146. Ο Ακρίτ Τζασουάλ έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό της Ινδίας αλλά και του πλανήτη, όταν το 2000... εγχείρησε ένα μικρό κορίτσι σε φιλικό σπίτι. Τότε ήταν μόλις επτά ετών.

Η οκτάχρονη ασθενής του δεν είχε χρήματα για να απευθυνθεί σε "πραγματικό" γιατρό για να γιατρέψει το καμμένο χέρι της. Τα δάχτυλα της, λόγω του εγκαύματος, είχαν κολλήσει μόνιμα σε γροθιά και δεν μπορούσε να τα ανοίξει.

Ο Ακρίτ που δεν είχε καμία εμπειρία ως γιατρός ή χειρουργός, κατάφερε να απελευθερώσει τα δάχτυλα της και το κορίτσι μπόρεσε να χρησιμοποιήσει και πάλι την παλάμη της.

Φυσικά, μετά από αυτό το περιστατικό, ο Ακρίτ επικεντρώθηκε στην ιατρική και στην ηλικία των 12 υποστήριξε ότι είναι σε καλό δρόμο για να βρει την θεραπεία του καρκίνου. Αυτή τη στιγμή μελετάει για το δίπλωμα του στην ιατρική, ενώ είναι ο πιο νέος μαθητής που έγινε ποτέ δεκτός σε πανεπιστήμιο της Ινδίας.

Κλεoπάτρα Στράταν
Η τρίχρονη τραγουδίστρια που βγάζει 1000€ για κάθε τραγούδι


Η Κλεοπάτρα Στράταν γεννήθηκε στις 6 Οκτωβρίου του 2006 στη Μολδαβία και είναι η κόρη του τραγουδιστή, Πάβελ Στράταν.

Είναι η πιο μικρή τραγουδίστρια που κατάφερε να έχει εμπορική επιτυχία, με το πρώτο της άλμπουμ "La vârsta de trei ani" να κυκλοφορεί όταν εκείνη ήταν τριών ετών.

Εκτός αυτού, κατέχει και ένα άλλο ρεκόρ. Είναι η πιο μικρή τραγουδίστρια που τραγούδισε ζωντανά για δύο συνεχείς ώρες, μπροστά σε χιλιάδες κόσμο. Πληρώνεται πολλά λεφτά για τη δουλειά της, ενώ έχει κερδίσει και ένα βραβείο MTV.

Ένα σινγκλ της, μάλιστα, το "Ghita", έφτασε στο νούμερο ένα των ρουμάνικων charts, κι έτσι η μικρή Κλεοπάτρα κατέκτησε ένα ακόμα ρεκόρ!

Αελίτα Αντρέ
Η δίχρονη ζωγράφος με δημιουργίες της σε διάσημη γκαλερί


Όλη η Αυστραλία "παραμιλάει" λόγω του εξαιρετικού ταλέντου της μικρής Αελίτα. Οι αφηρημένες δημιουργίες της κοσμούν διάσημη γκαλερί της χώρας της, δημιουργίες που ζωγράφισε πριν ακόμα κλείσει ένα χρόνο!

Η Αελίτα είχε την ευκαιρία να αναδείξει τους πίνακες της όταν ο Μαρκ Τζέιμισον, διευθυντής της γκαλερί Brunswick της Μελβούρνης, ανακάλυψε τα δημιουργήματα της και ενθουσιάστηκε!

Αποφάσισε έτσι να τα συμπεριλάβει σε ένα καινούριο σόου που ετοίμαζε εκείνον τον καιρό, χωρίς να γνωρίζει την ηλικία της ζωγράφου.

Στην προετοιμασία του σόου, ο Τζέιμισον προωθούσε τη δουλειά της Αελίτα σε περιοδικά και σε γνωστούς του ενώ λίγο καιρό πριν τα εγκαίνια, ανακάλυψε ένα ενδιαφέρον στοιχείο για την νέα καλλιτέχνιδα: η Αελίτα Αντρέ ήταν μόλις 22 μηνών!

Μετά το αρχικό σοκ, αποφάσισε να προχωρήσει με την έκθεση, και έτσι το ταλέντο της μικρής Αελίτα έγινε γνωστό σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο.

Σαούλ Άαρον Κρίπκε
Του ζήτησαν να διδάξει στο Χάρβαρντ όταν ήταν ακόμα στο γυμνάσιο


Ο Σαούλ Άαρον Κρίπκε είναι γιος ενός ραβίνου, γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη και μεγάλωσε στην Όμαχα τη δεκαετία του 1940. Πρόκειται για μια αυθεντική περίπτωση παιδιού-θαύματος.

Όταν πήγαινε στην τετάρτη δημοτικού, ανακάλυψε το μαγικό κόσμο της άλγεβρας και στο τέλος του δημοτικού σχολείου, εκείνος είχε ήδη φτάσει σε επίπεδο μεταπτυχιακού στη γεωμετρία και τα μαθηματικά και είχε αρχίσει να διαβάζει και φιλοσοφία.

Όταν βρισκόταν ακόμα στην εφηβεία, δημοσίευσε πολλές από τις μελέτες του, που έφεραν επανάσταση στο χώρο της επιστήμης. Χάρη σε ένα δημοσίευμα του, το Χάρβαρντ του πρόσφερε μια θέση καθηγητή στο πανεπιστήμιο.

Εκείνος αρνήθηκε και τους έγραψε το εξής:
"Η μητέρα μου λέει ότι θα πρέπει να τελειώσω πρώτα το λύκειο και να πάω κολλέγιο πριν αρχίσω να εργάζομαι".

Τελικά, όταν τελείωσε το σχολείο, το πανεπιστήμιο που διάλεξε για να συνεχίσει τις σπουδές του ήταν το Χάρβαρντ.

Ο Κρίπκε μεγαλώνοντας, κέρδισε το βραβείο Schock, κάτι σαν το Όσκαρ του τομέα της φιλοσοφίας. Θεωρείται στις μέρες μας, ως ο πιο σημαντικός φιλόσοφος εν ζωή.

Μάικλ Κέβιν Κέρνεϊ
Τελείωσε το πανεπιστήμιο στα 10 και κέρδισε 1 εκατομμύριο σε τηλεοπτικό σόου


Ο 24χρονος Μάικλ Κέρνεϊ έγινε γνωστός ως ο νεότερος απόφοιτος κολεγίου στην ηλικία των δέκα. Το 2009, επίσης, κατάφερε να κερδίσει ένα εκατομμύριο δολάρια στο διάσημο τηλεπαιχνίδι "Ποιός θέλει να γίνει εκατομμυριούχος".

Ο Κέρνεϊ γεννήθηκε το 1984 και έχει σπάσει πολλά παγκόσμια ρεκόρ. Είπε τις πρώτες του λέξεις όταν ήταν μόλις τεσσάρων μηνών.

Όταν ήταν έξι ετών, μπόρεσε να πει καθαρά στον παιδιάτρο του "Έχω μια μόλυνση στο αριστερό μου αυτί" ενώ έμαθε να διαβάζει όταν ήταν δέκα μηνών.

Όταν ήταν τεσσάρων ετών, έκανε διαγνωστικά τεστ για το γνωστό μαθηματικό πρόγραμμα Johns Hopkins και σε όλα το σκορ του ήταν τέλειο. Τελείωσε το λύκειο στα έξι και γράφτηκε στο κολλέγιο της Σάντα Ρόσα, από το οποίο αποφοίτησε στα δέκα με πτυχίο στην γεωλογία και την ανθρωπολογία.

Στα δεκαεπτά του, δίδασκε σε πανεπιστήμιο.

Φαμπιάνο Λουίτζι Καρουάνα
Ο νεότερος Grandmaster του κόσμου


Οι φίλοι του δημοφιλούς παιχνιδιού, είδαν πριν δύο χρόνια τον 14χρονο Φαμπιάνο να κερδίζει τον τίτλο του Grandmaster στο σκάκι.

Με αυτήν την κατάκτηση, ο Φαμπιάνο Καρουάνα έγινε ο νεότερος παίκτης που κατάφερε να κερδίσει τον συγκεκριμένο τίτλο. Ήταν ακριβώς 14 ετών, 11 μηνών και 20 ημερών.

Το παιδί-θαύμα της σκακιέρας έχει διπλή υπηκοότητα, από την Ιταλία και της Ηνωμένες Πολιτείες.

Στη λίστα FIDE του Απριλίου του 2009, το επίπεδο του αγγίζει τα 2649, γεγονός που τον χρίζει ως τον πιο νέο παίκτη του κόσμου που καταφέρνει να έχει τέτοιες επιδόσεις.

Γουίλι Μοσκόνι
Ο 6χρονος επαγγελματίας παίκτης μπιλιάρδου


Ο Γουίλιαμ Τζόζεφ Μοσκόνι ή αλλιώς ο Mr. Pocket Billiards ήταν ένας επαγγελματίας παίκτης μπιλιάρδου από την Φιλαδέλφια των Η.Π.Α.

Παρόλο που ο πατέρας του είχε αίθουσα μπιλιάρδου, δεν τον άφηνε να παίζει εκεί. Ο μικρός Γουίλι έκανε πρακτική με τις... πατάτες από την κουζίνα, χρησιμοποιώντας ένα παλιό κοντάρι. Ο πατέρας του κάποια στιγμή συνειδητοποίησε το μεγάλο ταλέντο του γιου του και άρχισε να τον προπονεί.

Σε αγώνες που διοργάνωνε ο πατέρας του, ο Γουίλι κατάφερνε να κερδίσει πολλούς έμπειρους παίκτες -παρόλο που για να φτάσει το τραπέζι έπρεπε να σταθεί πάνω σε ένα κουτί.

Το 1919, διεξήχθη έναν αγώνας ανάμεσα στον Μοσκόνι και τον παγκόσμιο πρωταθλητή της εποχής, Ραλφ Γκρίνλιφ. Η αίθουσα ήταν κατάμεστη και παρόλο που ο Γκρίνλιφ κέρδισε τον αγώνα, ο Γούλι έπαιξε εξαιρετικά καλά και άρχισε την καριέρα του ως επαγγελματίας παίκτης.

Το 1924, όταν ήταν έντεκα χρονών, έγινε πρωταθλητής νέων.

Μεταξύ των ετών 1941 και 1957, κατάφερε να κερδίσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα BCΑ δεκαπέντε φορές. Έχει καταρρίψει πολλά ρεκόρ και χάρη σε εκείνον το μπιλιάρδο έγινε το δημοφιλές παιχνίδι που ξέρουμε σήμερα. Ακόμα και σήμερα κατέχει το "αδιανόητο" ρεκόρ με 526 συνεχόμενες επιτυχείς βολές.

Ελάινα Σμιθ
Η νεότερη "σύμβουλος σχέσεων" του κόσμου


Ο ραδιοφωνικός σταθμός της πόλης της, της έδωσε αμέσως δουλειά, όταν τηλεφώνησε για να δώσει συμβουλές σε μια κοπέλα που είχε καλέσει για να παραπονεθεί επειδή την είχε παρατήσει ο σύντροφός της.

Η συμβουλή της μικρής Ελάινα - "πήγαινε για μπόουλινγκ μκε τους φίλους σου και πιες μια κούπα γάλα να ηρεμίσεις"- ήταν τόσο καλή, που από τότε είχε εβδομαδιαία εκπομπή με χιλιάδες ενήλικους ακροατές. Τα προβλήματα τα οποία συνήθως καλείται να επιλύσει είναι ερωτικής φύσεως, από το πως να παρατήσεις τον φίλο σου μέχρι το πως να ξεπεράσεις ένα χωρισμό.

Όταν μια ακροάτρια έγραψε ένα γράμμα στην Ελάινα και τη ρωτούσε πως θα έβρισκε έναν άντρα, εκείνη απάντησε: "Κούνησε τους γοφούς σου και άκου το soundtrach του High School Musical".

Όταν μια άλλη ακροάτρια τη ρώτησε live πως θα ξανακερδίσει τον πρώην της, η Ελάινα την συμβούλεψε: "Δεν αξίζει να πονοκεφαλιάζεις. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να στεναχωριέσαι για έναν άντρα".


Τρίτη 11 Μαΐου 2010

IPAD ENVY


cartoon from www.weblogcartoons.com

Cartoon by Dave Walker. Find more cartoons you can freely re-use on your blog at We Blog Cartoons.





IPAD ENVY = ΖΗΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ IPAD



Κάπως έτσι θα είναι τα πράγματα με το νέο gadget της Αpple !

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Μια γιαγιά που έβγαλε... κέρατα!

Γιαγιούλα 101 ετών, ονόματι Zhang Ruifang έχει υιοθετήσει εδώ και ένα χρόνο ένα ιδιαίτερο και περίεργο χαρακτηριστικό αφού έβγαλε ένα κέρατο στο μέτωπό της.

Οι συγγενείς της γυναίκας είναι ιδιαίτερα ανήσυχοι καθώς το πρώτο κέρατο άρχισε να φυτρώνει εδώ και ένα χρόνο και έχει ήδη φθάσει σε μήκος τα έξι εκατοστά ενώ πρόσφατα ένα δεύτερο έκανε την εμφάνισή του και στην δεξιά πλευρά του μετώπου της.

Το κέρατο πιθανότατα πρόκειται για εξόγκωμα που δημιουργείται σε ηλικιωμένους από δερματική κερατίνη, την ουσία με την οποία σχηματίζονται και τα νύχια.



Οι...διακοπές των Ελλήνων με τους νέους μισθούς

Εμείς κλείσαμε για το καλοκαίρι:

ATT170226



ΠΗΓΗ : http://activistis.gr/

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Bring Them Back!


Reunite Them! BRING THEM BACK!
Στο Βρετανικό Μουσείο φιλοξενούνται χιλιάδες κομμάτια ελληνικών αρχαιοτήτων. Η καμπάνια μας δε ζητάει την επιστροφή όλων αυτών. Ζητάμε την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα για να επανενωθεί το Μνημείο.
Eμείς οι χρήστες του διαδικτύου έχουμε τη δύναμη και μπορούμε να κινητοποιήσουμε την παγκόσμια κοινή γνώμη. Ο σκοπός μας μπορεί να επιτευχθεί με αυτό τον τρόπο.
Πιστεύεις ότι είναι δίκαιο; Αν ναι, Βοήθησε να γίνει πραγματικότητα.
Πες το δικό σου BRING THEM BACK!


Σκηνοθεσία : Ιωάννης Κασπίρης www.kaspiris.gr

Ψήφισε στο site της εκστρατείας www.bringthemback.org!






Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Λουκιανός Κηλαηδόνης

Προβολή εικόνας πλήρους μεγέθους

Ο Λουκιανός Κηλαηδόνης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κυψέλη. Σπούδασε Αρχιτεκτονική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (Θεσσαλονίκη), καθώς και στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο (Αθήνα), χωρίς ποτέ να ασκήσει το επάγγελμα του αρχιτέκτονα, αφού από πολύ νωρίς φαινόταν ότι θα τον κέρδιζε ολοκληρωτικά η μουσική.

Στις αρχές της δεκαετίας του ’70 γράφει τη μουσική για τη θεατρική παράσταση του έργου της Κωστούλας Μητροπούλου «Η Πόλη μας». Τα τραγούδια στον ομότιτλο δίσκο που κυκλοφόρησε ερμηνεύουν η Βίκυ Μοσχολιού και ο Μανώλης Μητσιάς.

Ακολουθεί ο δίσκος «Κόκκινη Κλωστή» σε στίχους Νίκου Γκάτσου με την Δήμητρα Γαλάνη και τον Μανώλη Μητσιά. Το 1973 κυκλοφορούν σε κόκκινο βινύλιο τα «Μικρoαστικά» σε στίχους Γιάννη Νεγρεπόντη, όπου για πρώτη φορά ο Λουκιανός Κηλαηδόνης ερμηνεύει δικές του συνθέσεις. Αυτή η δουλειά είναι σταθμός στην καλλιτεχνική πορεία του Λουκιανού, αλλά και στα μουσικά μας πράγματα, γιατί τα «Μικροαστικά» πριν εκδοθούν σε δίσκο κυκλοφορούν παράνομα στη διάρκεια της δικτατορίας και γίνονται σημείο αναφοράς για μια ολόκληρη γενιά. Επόμενη δισκογραφική δουλειά του είναι τα «Απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας» πάλι σε στίχους Γιάννη Νεγρεπόντη.

Το 1976 ο Λουκιανός γράφει την «Media Luz» τον μοναδικό του δίσκο με ορχηστρική μουσική, που είναι το soundtrack μιας υποθετικής ταινίας “Film Noir” .

Από το 1978 και μέχρι το 1991 κυκλοφορούν πέντε απόλυτα προσωπικοί του δίσκοι : «Είμαι ένας φτωχός και μόνος καουμπόϋ», «Ψυχραιμία Παιδιά», «Χαμηλή πτήση», «Τραγούδια για κακά παιδιά», «Γιατί θα γίνω μαραγκός» και ένας δίσκος με τραγούδια της δεκαετίας του ’50 με τίτλο «Fifties και ξερό ψωμί».

Το 1993 κυκλοφορεί το διπλό του άλμπουμ με τίτλο : «Αχ! Πατρίδα μου γλυκειά» που είναι μια καταγραφή της μουσικής πορείας της Ελλάδας τα τελευταία 50 χρόνια. Στην δουλειά αυτή παρουσιάζονται δισκογραφικά για πρώτη φορά κατηγορίες τραγουδιών που ανήκουν στο χώρο της προφορικής παράδοσης. Όπως σχολικά, τραγούδια της γειτονιάς, του δρόμου, της κατασκήνωσης, του κατηχητικού, προσκοπικά και ακόμη επτανησιακά, καντάδες, ελαφρά και ρεμπέτικα.

Παράλληλα γράφει θεατρική και κινηματογραφική μουσική. Για δέκα συνεχή χρόνια γράφει αποκλειστικά τη μουσική για το «Ελεύθερο Θέατρο» – «Ελεύθερη Σκηνή» (Μουσική από τις παραστάσεις αυτές κυκλοφορεί και σε διπλό άλμπουμ με τίτλο : «Πάμε μαέστρο») και είναι βασικός συνθέτης των παραστάσεων του «Θεσσαλικού Θεάτρου» της πρώτης περιόδου.

Συνεργάζεται επίσης με το Εθνικό Θέατρο, με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, με το Λαϊκό Θέατρο του Λ. Τριβιζά, καθώς και με την παιδική σκηνή της Ξένιας Καλογεροπούλου.

Γράφει μουσική για τις ταινίες : «Οι κυνηγοί» και «Ο θίασος» του Θόδωρου Αγγελόπουλου, «Ελευθέριος Βενιζέλος» του Παντελή Βούλγαρη και «Οι Αθηναίοι» του Βασίλη Αλεξάκη. Καθώς και μουσική για πολλές τηλεοπτικές εκπομπές.

Παράλληλα όλα αυτά τα χρόνια ο Λουκιανός κάνει πάρα πολλές ζωντανές εμφανίσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα και στην Κύπρο. Γνωστότερη από αυτές είναι το περίφημο «Πάρτυ στη Βουλιαγμένη», που έγινε το 1983 και που συγκέντρωσε περίπου 70.000 κόσμο. Το «Πάρτυ στη Βουλιαγμένη» θεωρήθηκε το ελληνικό “Woodstock” και ο Λουκιανός με αυτήν την εκδήλωση ήταν ο πρώτος καλλιτέχνης που έβγαλε τις συναυλίες από τα γήπεδα και τα θέατρα σε φυσικούς χώρους. Επίσης τα τελευταία χρόνια πλουτίζει τις συναυλίες του με πολλά θεατρικά και εικαστικά στοιχεία κάνοντάς τες περισσότερο μουσικές θεατρικές παραστάσεις, με αποκορύφωμα την παράσταση του «Αχ! Πατρίδα μου γλυκειά» στο Θέατρο Λυκαβητού το καλοκαίρι του 1993, που ονομάστηκε το πρώτο ελληνικό λαϊκό μιούζικαλ και στη συνέχεια παρουσιάστηκε στην Κύπρο, τη Ρόδο και την Νέα Υόρκη με πολύ μεγάλη επιτυχία.

Ακόμα σημαντικές του εμφανίσεις στο Λυκαβητό ήταν η «Σκοτεινή πλευρά» και το “Cocktail Party”.

Άλλη θεατρική του δουλειά ήταν η παράσταση : «Τα καλύτερά μας χρόνια» σε κείμενο Βαγγέλη Γκούφα.

Επόμενες δισκογραφικές του δουλειές το : «Νέα Κυψέλη – Νέα Ορλεάνη» που προήλθε από την συνεργασία του με το περίφημο συγκρότημα της Νέας Ορλεάνης Preservation Hall Jazz Band και «Τα φανταρίστικα», πάνω σε στίχους ανώνυμων φαντάρων.

Το 1999 δημιουργεί μαζί με τη σύζυγό του Άννα Βαγενά τον δικό τους χώρο Θεάματος το «Μεταξουργείο», όπου δραστηριοποιούνται μέχρι σήμερα.

Το καλοκαίρι του 2006 συνεργάστηκε με την Κρατική Ορχήστρα Ελληνικής Μουσικής (ΚΟΕΜ) πραγματοποιώντας συναυλίες στην Ελλάδα, το εξωτερικό καθώς και στο Ηρώδειο από όπου προέκυψε ένα διπλό cd με τίτλο «Μ’ Αγιόκλημα και γιασεμιά». Οι συναυλίες συνεχίστηκαν και το καλοκαίρι του 2007.

Είναι παντρεμένος με την Άννα Βαγενά, με την οποία έχουν αποκτήσει δύο κόρες.





Site Translator-Μεταφραστής

Αναγνώστες

Το banner μας


Αντιγράψτε τον κωδικό για να τοποθετήσετε αυτό το banner στη σελίδα σας!

Sync it